الحب والرومانسية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اصعب موضوع واللي بيعرف يتكلم بس هو اللي يدخل

2 مشترك

اصعب موضوع واللي بيعرف يتكلم بس هو اللي يدخل Empty اصعب موضوع واللي بيعرف يتكلم بس هو اللي يدخل

مُساهمة من طرف منى 11/28/2008, 7:00 am

يا جماعه الموضوع ده صعب جدا بصوا بصراحه انا مش عارف ابتد ي من فين ...............المهم احنا دايما بنقول ان الصاحب اغلي من الحبيب والدليل علي الكلام ده الردود بتاعتكم وانا معاكم برده في الكلام ده يعني مثلا لو قدامك صحبك وحبيبتك هيموتوا وانت قدامك تنقذ واحد بس طبعا كلنا بلا شك هنقول صحبي ..........طب ليه دي كلمة الحب دي تعني الكثير ولا احنا بنقولها وخلاص عايزين نقلد الناس يا جماعه لما انت بتحب واحده ازاي تشوفها قدامك وتسيبها تموت ازاي ازي؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ازي تشوف حبيبتك يتموت وتسيها ازي ازاي ممكن تفضل
حد علي حبيبك انت نسيت ده حبيبك ده كان في الاول صحبك ودلوقتي بأي صحبك وحبيبك وكل حاجه في حياتك ازاي تقدر تستغني عنه ده حبيبك .................انا كل اللي اقدر اقوله في الموضوع ده اننا مش بنحب حب ناضج وحب بحق وحقيقي طبعا مش كلنا يعني انا اعرف ناس بيحبوا حب بجنون............وليه احنا بنقول ان الحب مش باقي والصداقه هي اللي باقيه ........................بجد يا جماعه انا محتار جدا وعايز كلام وردود مقنعه وكلام بجد بدون حرج في موضوع الصداقه والحب ...........يا جماعه اريد المشاركه بجد علشان الموضوع ده موضوع شائك ماحدش بيحب يحط الصديق مع الحبيب في وضع مقارنه ولواتحطوا يبأ الصديق هو اللي ليه الاوليه...........انا بأ عايز اعرف مين اللي ليه الاولويه صديق بحق وحقيقي ولا حبيب بحق وحقيقي...........وليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟واللي عايز يقول اي حاجه يقولها بدون حرج
منى
منى
رومانسى وحب ذهبى
رومانسى وحب ذهبى

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
نشاط العضو :
اصعب موضوع واللي بيعرف يتكلم بس هو اللي يدخل Left_bar_bleue50 / 10050 / 100اصعب موضوع واللي بيعرف يتكلم بس هو اللي يدخل Right_bar_bleue

علم الدولة : اصعب موضوع واللي بيعرف يتكلم بس هو اللي يدخل Female31

اصعب موضوع واللي بيعرف يتكلم بس هو اللي يدخل Empty رد: اصعب موضوع واللي بيعرف يتكلم بس هو اللي يدخل

مُساهمة من طرف snow white 12/15/2008, 9:27 am

موضوعك فعلا صعب يامنى بس انا بردو فى رايى ان الصاحب اللى بحق وحقيقى هو الاولى مهما كان لان النهاردة ماعدش فى حبيب بحق وحقيقى فعلا ولا حتى حبيب وخلاص من غير حق وحقيقى
دة رايى وياريت تتقبلى مرورى

snow white
رومانسى وحب نشيط
رومانسى وحب نشيط

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
نشاط العضو :
اصعب موضوع واللي بيعرف يتكلم بس هو اللي يدخل Left_bar_bleue0 / 1000 / 100اصعب موضوع واللي بيعرف يتكلم بس هو اللي يدخل Right_bar_bleue

علم الدولة : اصعب موضوع واللي بيعرف يتكلم بس هو اللي يدخل Female31

- مواضيع مماثلة